- №10/9 Маріуполь — Київ,
- №29/30 Київ — Ужгород,
- №38/37 Київ — Запоріжжя,
- №49/50 Київ — Трускавець,
- №63/64 Харків — Київ,
- №79/80 Дніпро — Київ,
- №92/91 Львів — Київ,
- №102/101 Київ — Херсон,
- №106/105 Одеса — Київ,
- №136/135 Київ — Покровськ.
За словами Івана Юрика, вказані співробітники воєнізованої охорони Укрзалізниці перед кожним рейсом проходитимуть інструктаж. Також вони забезпечені спеціальною формою одягу та знаками розрізнення. Планується що на старті проєкту у ньому будуть задіяні до 40 співробітників воєнізованої охорони щоденно.
Також Укрзалізниця продовжить оснащувати вагони поїздів камерами відеофіксації. Наразі вони встановлені майже у третині вагонів, що задіяні у перевезеннях. Зокрема, у всіх швидкісних поїздах, новозбудованих вагонах та тих, що пройшли капітально-відновлювальний ремонт.
«Робота із встановлення камер відеофіксації продовжуватиметься і надалі. Їх наявність – одна із вимог до нових вагонів, які ми замовляємо у заводу-виробника, а також їх встановлюємо при кожному капітально-відновлювальному ремонті. Зокрема, цьогоріч заплановано модернізувати 29 вагонів і вже придбали 18 нових», — зазначив Іван Юрик.
Джерело: Укрзалізниця